شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

دستگیری بیش از ۹ هزار مجرم در استان کرمانشاه

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه از دستگیری بیش از ۹ هزار مجرم طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی کرمانشاه در سال گذشته ۹ هزار و ۴۰۲ فقره سرقت کشف شد.

 سرهنگ علی جهان آرا اظهار داشت: علاوه بر اقدامات صورت گرفته در حوزه کشفیات سرقت، ۳۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۹۶ هزار و ۱۱۶ حبه قرص روانگردان نیز کشف شد.
وی افزود: از دیگر اقدام صورت گرفته توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه ها، کشف ۱۰ میلیون و ۱۳۰ هزار نخ سیگار و ۵۸۰ هزار و ۷۳۱ لیتر سوخت قاچاق بوده است.
سرهنگ جهان آرا با اشاره به برخورد با مجرمان در حوزه‌های مختلف گفت: طی سال گذشته ۹ هزار و ۲۲ نفر که در حوزه سرقت، قاچاق و خرده فروشی موادمخدر فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع افراد دستگیر شده، ۷ هزار و ۸۵۵ نفر در ارتباط با موضوع سرقت، ۶۱۰ نفر در حوزه قاچاق و ۵۵۷ نفر در حوزه خرده فروشی مواد مخدر بوده اند.
سرهنگ جهان آرا پیشگیری و مقابله با جرم و آسیب‌های اجتماعی را از اولویت‌های اصلی پلیس پیشگیری عنوان کرد و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی پیشگیری از وقوع جرم رادر جامعه نهادینه می‌کنیم.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …