شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در سربیشه کشف شد

دادگر از کشف ۱۴۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه پراید با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی خراسان رضوی در شهرستان سربیشه خبر داد.

سرهنگ «سعید دادگر» اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط یک دستگاه سواری پراید در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بلافاصله موضوع پیگیری شد و تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران هنگام پایش محورهای مواصلاتی خودروی مورد نظر را که از سمت شهرستان سربیشه به طرف بیرجند در حرکت بود شناسایی کردند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

دادگر بیان داشت: راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و تیراندازی هوایی به راننده خودرو جهت متوقف کردن وسیله نقیله اخطار دادند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو با انجام حرکات مخاطره آمیز قصدی برای توقف خودرو نداشت که خودرو مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفت و متوقف شد.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی افزود: با توقف خودروی پراید بلافاصله راننده آن دستگیر و خودرو بازرسی شد که مأموران در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۱۴۷ کیلو تریاک کشف کردند.

دادگر خاطر نشان کرد: خودرو و متهم دستگیر شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد

منبع.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …