شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۱۰۵کیلو تریاک از “وانت نیسان”

فرمانده انتظامی استان گفت:۱۰۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی انصاری” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و تعامل پلیس استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی استان اصفهان خودرو وانت نیسان مظنون  به حمل مواد را شناسایی و متوقف کردند.

انصاری با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰۵ کیلو  تریاک کشف شد خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدام، همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس استان اصفهان با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …