شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۳۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران ۳۱۳ کیلو تریاک کشف شد.

پسردار مهدی انصاری با اشارت به جزئیات خبر، افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف کامل بر سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

انصاری تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی و تعامل با پلیس استان چهارمحال و بختیاری، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی شهرستان ” کیار” به یک دستگاه خودروی سمند، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس مظنون و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با بی توجهی به دستور مأموران به مسیر خود ادامه داده که پس از طی مسافتی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، پس از شلیک تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک خودروها متوقف شدند.

انصاری با اشاره به اینکه در بررسی مأموران مشخص شد خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ اسکورت کننده مواد مخدر بودند، گفت: مأموران در بازرسی از سواری سمند ۳۱۳ کیلو تریاک را کشف کرده و رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی ضمن قدردانی از اقدام، همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس استان چهار محال و بختیاری از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …