شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

همایش مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب اجتماعی در رودسر برگزار می شود

اولین جلسه هماهنگی همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب اجتماعی در رودسر، با حضور مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی – مرکز بهداشت و بهزیستی در دفتر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد ، اولین جلسه هماهنگی همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دفتر معاون سیاسی امنیتی فرماندار برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار – سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر – رییس اداره بهزیستی و رییس مرکز بهداشت برگزار گردید ، عوامل اجرایی همایش در هرچه بهتر برگزار کردن آن تاکید کردند.

تست پزشکی – برپایی نمایشگاه – اجرای نمایش – کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد – نشست آموزشی و مشاوره با موضوع اعتیاد و آسیب اجتماعی توسط کارشناسان ارشد و دعوت از اساتید و سخنرانان مطرح و پخش کلیپ ، از برنامه های جانبی این همایش خواهد بود.

همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ، ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه ٢ تیر ٩٨ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار خواهد شد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …