شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

۱۱ مرکز توزیع موادمخدر در کرمانشاه پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از پلمب ۱۱ مرکز غیرقانونی توزیع مواد مخدر در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

 رضا شیرزادی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۸ سجادیه به دنبال دریافت اطلاعاتی منبی بر مشاهده متصدی چند مرکز توزیع موادمخدر در شهرک سجادیه و فاقد مجوز قانونی که در فروش و توزیع مواد مخدر به صورت پنهان فعالیت داشتند، به محل مذکور اعزام شده و متخلفان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به دریافت اطلاعات از سوی شهروندان به پایگاه پلیس، مسؤولان امر رسیدگی به این موضوع را در دستور کار اکیپی کارآزموده از مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار دادند.

به گفته این مسؤول، با انجام امور اطلاعاتی و رصد فعالیت مجرمانه این واحد‌های سودجو و مخرب سلامت جامعه، با هماهنگی مقام قضائی طی مدت کمتر از ۴۸ ساعت پس از کسب دلایل و مستندات لازم، واحدهای صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و پلمب شد.

وی تصریح کرد:‌ پس از بازرسی پلیس آگاهی، مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر در بسته‌های آماده برای فروش، توسط مأموران کشف و معدوم شد.

شیرزادی در پایان با اشاره به پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف و تحویل متهمان به مراجع قضائی، اظهار داشت: پلیس با همه توان و ظرفیت خود در برخورد با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز قانونی در استان قاطع است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …