شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

قاچاقچیان مواد مخدر از مفسدین بزرگ کشور هستند

امام جمعه ارومیه گفت: قاچاقچیان مواد مخدر از مفسدین بزرگ در کشور هستند و اعدام برای این افراد کمترین جرم است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: همه مسلمانان معاد و قیامت را باور داشته باشند و در تمام مراحل زندگانی سرلوحه کارهای خود قرار دهند و تقوا را رعایت کنند.

وی به فرا رسیدن سالروز مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: مرزهای کشور در زمان شاه ملعون برای ورود موادمخدر باز شد و درباریان به قاچاق مواد مخدر پرداختند.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: تمامی آسیب های اجتماعی از مواد مخدر حاصل می‌شود و امروز ۵۰درصد زندانیان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر از مفسدین بزرگ در کشور هستند و اعدام برای این افراد کمترین جرم است.

قریشی به ساقط کردن هواپیمایی جاسوسی آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: با هر کسی که در فکر حمله و تخطی به کشور جمهوری اسلامی ایران هستند به شدت باید برخورد شوند.

امام جمعه ارومیه به برگزاری مسابقات والیبال جام ملت های دنیا در ارومیه اشاره کرد و افزود: باید ضعف ها و آسیب ها را برطرف کرد و خوشحالی را باید با متانت انجام داد نه اینکه تا پاسی از شب در کوچه وخیابان و با سر و صدا، سبب ایجاد آزار و اذیت در بین مردم باشیم.

قریشی به تشکیل وزارت بازرگانی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی اصولی و قانونی باید بنگرند که ایجاد وزارت بازرگانی در کشور باعث ساماندهی وضعیت آشفته بازار و تورم خواهند بود و اگر اینطور باشد، تشکیل این وزارتخانه را تصویب کنند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …