شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

۹۹ کیلوگرم تریاک از یک منزل مسکونی در چهارمحال و بختیاری کشف شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان و کشف ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک منزل مسکونی خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مواد مخدر د ر ۲۴ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در طرح پاکسازی نقاط آلوده یک باب منزل مسکونی را شناسایی کردند.

وی با اشاره به انهدام یک باند ۳ نفره در این راستا اظهار داشت: از قاچاقچیان یک دستگاه خودروی سواری توقیف و افراد دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه از اجرای طرح پاکسازی در نقاط یکی از مناطق آلوده شهرستان بن در روز سه شنبه خبر داد و گفت: در این طرح ۷ قاچاقچی دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر تریاک و هروئین کشف و ضبط شد.

سردار غلامزاده افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های تابعه ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و یک تن و ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی از به افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این مدت اشاره کرد و گفت: در راستای برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده این مواد مشف و ضبط شده است.

به گفته وی، بیشترین میزان مواد مکشوفه در این مدت از نوع تریاک و از محور مواصلاتی لردگان به بروجن به عنوان محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور کشف وضبط شده است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …