شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

افزایش ۲۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از افزایش ۲۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبرداد و بر تداوم مبارزه بی امان با سوداگران مرگ تاکید کرد.

سرهنگ مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۲۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبرداد و گفت:”این اقدامات مثبت در راستای تغییر رویکرد در اقدامات مقابله‌ای فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان در طول سه سال اخیر و با همراهی مردم و همسوئی مسئولان انجام شده است. ”

به گفته سرهنگ محبعلی آمار کشفیات مواد مخدر در خرداد ماه سال جاری نسبت به اردیبهشت ماه ۵۴۲ درصد افزایش داشته است. همچنین میزان کشفیات در خرداد ماه سال جاری نسبت به خرداد سال گذشته ۹۶۵ درصد افزایش داشته است.

او افزود:” پیشنهاد می‌کنم شورای اسلامی شهر بوکان آیتم‌هایی با موضوع پیشگیری از اعتیاد را در میان برنامه‌های فرهنگی مانند پخش فیلم‌های سینمایی و کنسرت‌های موسیقی با همکاری و هزینه مجریان این برنامه‌ها اجرا کند تا حاضران در این مراسم‌ها با بلا‌های خانمان سوز اعتیاد و زمینه‌های گرایش به آن آشنا شوند. ”

فرمانده انتظامی بوکان همچنین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حدود ۴۰۰۰ شهید و ۱۷ هزار جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر در کشور، بر تداوم مبارزه بی امان با سوداگران مرگ تاکید کرد.

همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور سرپرست فرمانداری، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان ادارات شهرستان بوکان، اساتید و دانشجویان و اقشار مختلف مردم روز دوشنبه ۱۰ تیر ماه ۹۸ در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …