شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

افزایش کیفیت خدمات دهی به مراکز ترک اعتیاد

استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی برای بهبود یافتگان و استفاده بهینه از مراکز تی سی از جمله مصوبات نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بود.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت:باید نظارت‌های صحیح بر مراکز ترک اعتیاد و تی سی و تلاش برای پرداخت بخشی از هزینه های کمپ ها انجام گیرد.
نظری افزود:باید به کمپ‌هایی که در مناطق حاشیه شهر‌ها واقع شدند و به لحاظ تجهیزات کمک بیشتری انجام شود ودر این زمینه اداره کل ورزش وجوانان استان موظف شد تا با ترتیب اولویت در زمینه تجهیز کمپ اعتیاد زنان وشهرستان بهمئی اقدام کند.
وی تاکید کرد:ضروری است استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی برای بهبود یافتگان و آگاه سازی در زمینه استفاده از مراکز تی سی مدنظر مسولان و رسانه‌ها قرار بگیرد.
حسن پور مدیر عامل صندوق کارافرینی استان نیز با بیان اینکه طبق تفاهم نامه‌ ۳ میلیارد تومانی با ستاد مواد مخدر تاکنون ۲۵ درصد این اعتبارات در کهگیلویه وبویراحمد جذب شده گفت: این مبلغ برای حمایت از کارافرینایی که از بهبود یافتگان مواد مخدر حمایت می کنند پرداخت شده است.
رضایی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت:۷۰ مرکز و ۲۲ کمپ ترک اعتیاد در استان فعال است که به طور متوسط روزانه ۵۵۰ رهجو در این مراکز خدمات در یافت می کنند.
در پایان این نشست از آقای حسن پور مدیر عامل صندوق کارافرینی وامید استان تجلیل شد.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …