شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

۳۰ باند مواد مخدر منهدم شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف دو تن و ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر طی هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی به وزن یک تن و ۳۷۵ کیلوگرم مرفین در این مدت کشف شد.

سردار مجید شجاع پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه نمایش کشفیات مواد مخدر استان طی هفته گذشته اظهارکرد: طی ۲۵ مرحله عملیات در هفته گذشته دو تن و ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

 وی با اشاره به کشف محموله بزرگ مواد مخدر از نوع مرفین در این مدت اظهارکرد: یک تن و ۳۷۵ کیلوگرم مرفین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

 وی به انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر مسلحانه نیز طی این مدت اشاره کرد و افزود: طی هفته گذشته ۲۳ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و ۶۵ نفر نیز دستگیر شده اند.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰درصد افزایش داشته است.

 وی از انهدام ۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: ۴۸۲دستگاه خودرو توقیف و دو هزار قاچاقچی دستگیر شده اند.

 وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی در استان طی سال جاری اضافه کرد: کشفیات شیشه در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر افزایش داشته است.

 به گفته وی از ابتدای امسال ۴۹۷ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در استان کشف شده است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …