شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

مواد مخدر منشاء واقعه ناهنجاریهای اجتماعی درجامعه است

فرماندار شهرستان املش گفت: مواد مخدر منشاء واقعه ناهنجاریهای اجتماعی درجامعه است.

دکتر محمودی در همایش نبین و مضرات مواد مخدر در بخش رانکوه خاطر نشان کرد:درک متقابل مسوول وجوان مهمترین مولفه اجتماعی از منظر روانشناسان عمومی وبالینی است.زیرا تکریم و تجلیل از تشخص وجایگاه انسان به ما هو حق یک اصل محدود است

وی افزود:اگر جوان در جامعه اسلامی ازمعلمان ،اساتید ،مسوولان وبانیان نظام منصرف شوند ،اولین خط قرمز است.

فرماندار املش با بیان اینکه مواد مخدر یکی از پدیدهای مضموم اجتماعی است افزود:عمق ابتلا به سمت وسوی اعتیاد و انواع مواد تخریبی رو به گسترش است.

وی با اشاره به اینکه ما شهدای زیادی را درمقابله با مواد مخدر دادیم که پنجم تیر مقارن با موادمخدر نامگذاری شده است افزود:ما مسوولان در جامعه املش وظیفه ای بنام تعامل وهمگرایی مسوولان با آحاد جامعه داریم.

فرماندار املش افزود:خوش خلقی مدیران ومسوولان درمواجهه با انواع ناهنجاری های اجتماعی و مکانیزمی به نام اخلاق میتواند بسیاری از مشکلات را حل نماید.

محمودی درادامه با بیان اینکه ما مسوولان جلودار و پیش قراولان جامعه انسانی باشیم که جوانان ما در زمره آنها قرار دارندافزود:مواد مخدر منشاء واقعه ناهنجاریهای اجتماعی درجامعه است.

وی افزود:اگر میگوییم همسرآزاری،کودک آزاری،طلاق،طلاق عاطقی،طلاق سفید و…منشاء بدوی واولیه آن مواد مخدر است.

نماینده عالی دولت همچنین با بیان اینکه بیکاری شرط لازم و نسبی است افزود:از کارشناسان متخصص موادمخدر میخواهم که به قلب روستاها
و مدارس ودانشگاهها بروند و بنده هم حضور خواهم یافت.

وی درپایان با بیان اینکه تسریع چنین همایش هایی را درقلب وبطن روستاها می صفایم افزود:از مسوولان ذیربط میخواهم که این همایشها را در روستاهای بزرگ ومدارس و دانشگاهها برگزار نمایید.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …