شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۱۲۵ کیلوگرم‌ مواد مخدر از سوداگران مرگ در سلماس

فرمانده سپاه سلماس گفت: اهمیت کار خبرنگاری و رسانه اکنون ملموس است و خبرنگاران جزو تاثیرگذارترین افراد جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی هستند .

سرهنگ علیرضا مدنی در نشست صمیمی با خبرنگاران سلماس بمناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر و روز خبرنگار و ادای احترام به روح بلند شهید صارمی گفت: عصر کنونی عصر ارتباطات است،اکنون کسی نمیتواند بگوید فضای مجازی بد است و با توجه به فرمایشان رهبر معظم تکلیف بر ما مشخص است و باید در زمینه فضای مجازی به نحو مطلوب عمل کنیم و مقابل آسیب های احتمالی این فضا مقابله کنیم.

سرهنگ مدنی با بیان اینکه با توجه به گسترش روز افزون فضای مجازی اهمیت کار خبرنگاری در بستر فضای مجازی بیش از پیش احساس می شود، تصریح کرد: حفظ استقلال از ضروریات کار خبرنگاری است و با توجه به در پیش بودن انتخابات ضمن رعایت انصاف و بی طرفی خبرنگاران باید مقابل بد اخلاقی های انتخاباتی ایستادگی کنند .

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: در طول یک ماه گذشته طی سه عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلماس   ۱۲۵ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در منطقه سلماس کشف و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: همکاری سپاه و بسیج در جریان امدادرسانی در جریان سیل اخیر بی نظیربود و ٢گردان و نیروهای حوزه سیلاب و بسیجیان روستاهای سیل زده شهرستان در کمترین زمان وارد عمل شده و همکار و همیار دستگاه های مدیربت بحران سلماس در سیل دیرعلی شدند.

سرهنگ مدنی بیان کرد: ایجاد یادمان شهدا در منطقه مرزی سلماس در جهت شناساندن رشادت های سربازان انقلاب اسلامی برای تامین امنیت منطقه و کشور مدنظر است و از امسال شاهد حضور اردوهای راهیان نور در سلماس در دو منطقه حاجی جفان و چهارستون خواهیم بود.

فرمانده سپاه سلماس گفت: تلاش برای ادامه فعالیت های محرومیت زدایی و ساخت مساکن برای نیازمندان، ایجاد و ساخت پل ، راه اندازی درمانگاه های صحرائی و هم چنین تامین مایحتاج ضروری خانوارها ادامه دارد‌ و در طول سه سال گذشته ۳۷ میلیارد ریال برای بحث محرومیت زدایی هزینه شده است.

سرهنگ مدنی تصریح کرد: امنیت امروزی که بر مرزهای ایران اسلامی و در فضای جامعه حاکم است مدیون و مرهون خون شهداست،منطقه ما با توجه به موقعیت جغرافی مورد علاقه گروه های تروریستی هستند اما با مجاهدت های شبانه روزی اکنون حتی نمی توانند نیم نگاهی به منطقه داشته باشند.

وی اظهار کرد: هدف ما این است در جامعه اسلامی،به نفع مردم و جامعه حرکت کنیم و در کنار آن به ایجاد و حفظ امنیت توجه ویژه داریم،بطوریکه قریب یک دهه است که ضد انقلاب نتوانسته در منطقه سلماس کوچکترین تحرکی کنند .

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …