شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

توقیف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز سراوان

فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان، توانستند ۱۲۲ کیلوگرم تریاک، ۲۸ کیلوگرم حشیش، ۱۴ کیلوگرم هروئین و مجموعاً ۱۶۴ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ علی‌اکبر نواب‌زاده ضمن اطلاع از توقیف محموله‌ قاچاق ۱۶۴ کیلوگرمی مواد مخدر، اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مطلع شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را وارد کشور کنند، طی عملیات غافلگیرانه توسط مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: ماموران در این عملیات، توانستند ۱۲۲ کیلوگرم تریاک، ۲۸ کیلوگرم حشیش و ۱۴ کیلوگرم هروئین و مجموعاً  ۱۶۴ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ نواب‌زاده در خاتمه جهت هشدار به قاچاقچیان و متجاوزان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران، با وحدت و اعتقاد قلبی، به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز، مقابله و برخورد خواهند کرد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …