شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

شناسایی و جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر آبادان

متکدیان سطح شهر و معتادان متجاهر شناسایی و جمع آوری می شوند.

فرماندارویژه آبادان در جلسه ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان با تبریک هفته دولت گفت: متکدیان در شهریور ماه کمترین تعداد و در اسفند ماه بیشترین تعداد را در آبادان دارند و این نشان میدهد که اکثر متکدیان آبادان غیر بومی هستند.
زین العابدین موسوی میانگین متکدیان شهرستان آبادان را حدود ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود:این افراد شناسایی جمع آوری ودر مجتمع هایی نگه داری و سپس تعیین تکلیف میشوند.
وی یاد آور شد:هر کدام از متکدیان به تناسب شرایط سنی ، درمانی ، معلولیت، نیازمندی و سایر موارد تقسیم بندی و طبقه بندی می شوند و در مورد آنها تصمیمات متقضی اتخاد می شود.
فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه طی ۱۵ روز آینده هم متکدیان و هم معتادان متجاهر شناسایی و در ۱۵ روز بعد جمع آوری می شوند گفت: اعتیاد یک بیماری است و باید با کمک همه دستگاه های ذیربط معتادان متجاهر و متکدیان را از سطح شهر جمع آوری کنیم تا شهرستان آبادان در این زمینه الگویی برای سایر شهرها شود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان هم در این جلسه برخورد قاطع با مواد فروشان و نیز همکاری همه دستگاه ها را برای حل معضل متکدیان و معتادان متجاهر خواستار شد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …