شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

۳۷۷ کیلو تریاک از سوداگران مرگ کشف شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف و انهدام باند حمل و توزیع مواد مخدر در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: از ۴ عضو اصلی این باند منهدم شده ۳۷۷ کیلو تریاک کشف شده است.

سرهنگ”محمود پارسافر” اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت شبکه ای افرادی در شهرستان بیرجند در زمینه حمل و توزیع مواد مخدر، موضوع را پیگیری و شناسایی متهمان را در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی چند ماهه، اعضای اصلی این باند حمل و توزیع مواد مخدر را در شهرستان بیرجند شناسایی کردند و محل های تردد آنان را تحت نظر قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی در عملیات ضربتی ۴ عضو اصلی این باند را دستگیر کردند و در بازرسی از ۳ مخفیگاه متهمان در حاشیه شهر بیرجند، ۳۷۷ کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ پارسافر با بیان این که تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۳ خودروی سواری و یک وانت پیکان راا توقیف کردند و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …