شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

عاملان شهادت مامور پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت ستواندوم «ایمان یوسفی» در منطقه کویری «شط راهور» خراسان جنوبی در عملیات پیچیده و غافلگیرانه خبر داد.

سردار محمد قنبری در این باره اظهار کرد: عوامل شهادت این شهید در منطقه نصرت آباد زاهدان توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر  شدند.

او ادامه داد:  ۲۰ تیر پارسال ماموران انتظامی استان خراسان جنوبی در منطقه کویری شط راهور با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شدند که در این عملیات ستواندوم ایمان یوسفی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس، هویت ضاربان شناسایی شد ولی این پدر و پسر شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بودند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان با همکاری فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در ادامه اقدام‌های اطلاعاتی از بازگشت این افراد سابقه دار به داخل کشور با خبر شدند و روز گذشته آنها را در عملیات غافلگیرانه و پیچیده در منطقه نصرت آباد زاهدان دستگیر کردند.
او بیان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …