شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

مزرعه کشت «ماریجوانا» در مناطق مرزی پاوه کشف و امحاء شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: یک مزرعه کشت گیاه مخدر ماریجوانا به همت نیروهای اطلاعات سپاه کشف و امحاء شد.

 مسلم الماسی عصر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام یک مزرعه کشت «ماریجوانا» در مناطق صفر مرزی شهرستان پاوه توسط نیروهای اطلاعات سپاه ناحیه پاوه خبر داد.

وی افزود: با اعلام خبر فوق، بلافاصله در این رابطه دستورات لازم صادر و پس از بررسی، مشخص شد که ماحصل این درختچه ها مواد مخدر است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: در یکی از روستاهای مناطق مرزی شهرستان پاوه در چند مزرعه و باغ اقدام به کاشت درختچه هایی شده بود که در یک اقدام نیروهای اطلاعات سپاه ناحیه پاوه، ماده مخدر گیاه شاه دانه و درختچه های وید یا ماری جوانا کشف شد.

الماسی ادامه داد: ۱۶ بوته دو متری گیاه ماری جوانا (گراس) در این مزرعه بوسیله اطلاعات سپاه این شهرستان کشف و پاکسازی شد و ۴ نفر نیز دستگیر شدند.

وی از تلاشهای ماموران اطلاعات سپاه ناحیه پاوه تقدیر کرد و گفت : این اقدام بار دیگر توطئه دشمنان نظام را در بیرون از مرزهای شهرستان مبنی بر عدم برخورد با سوداگران مرگ خنثی کرد و ضربه سنگینی برای قاچاقچیان مواد مخدر بود.

وی همچنین از شهروندان خواست برای مبارزه با مواد مخدر و سلامت فرزندان و خانواده خود در این زمینه همکاری های لازم را با نیروهای نظامی و انتظامی داشته باشند و موارد این چنینی را سریعا به مسئولان مربوطه گزارش دهند

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …