چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

ایلام در حوزه قاچاق کالا و مواد مخدر جزو استان های پاک کشور

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه پلیس مظهر اقتدار و اخلاق و عطوفت است، گفت: ایلام در حوزه ورود و خروج قاچاق کالا و مواد مخدر جزو استان های پاک کشور است.

«محمد نوذری» ظهر امروز(۸ مهر) در جمع مسئولان انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: امروزه در جهان ارکان قدرت هر کشوری، نیروهای نظامی محسوب می شوند.

وی با تبریک هفته ناجا به مجموعه خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی، افزود:امروز به رغم همه فشارها و تحریم هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ما وضع کرده اند، همچنان با اقتدار و صلابت در همه عرصه ها حضور داریم و در خاورمیانه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران هیچ موضوع و مشکلی حل شدنی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه کشورهای غربی منتظر ساقط شدن و زمین خوردن نظام ما هستند، ادامه داد: در هیچ دوره‌ای به این اندازه تحریم نشده ایم و این نشان از عظمت قدرت کشور ما دارد و نظام های سلطه از نیروهای نظامی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان وحشت دارند.

 نوذری تصریح کرد: پلیس ما مظهر اخلاق و عطوفت و مهربانی است و با حضور پررنگ خود و حمایت از مظلومان و برخورد قاطع با تهدید کنندگان نظم و امنیت احساس آرامش را در جامعه افزایش داده است.

وی با  تقدیر از زحمات پلیس در تامین امنیت مراسم اربعین حسینی در سال گذشته و ایام نوروز و محرم امسال، گفت: پلیس بازوان توانمند شورای تامین است و در مراسمات مختلف و موضوع کمک رسانی به سیل زدگان با اطلاع رسانی در حوزه پیشگیری از حوادث، دوشادوش مردم و در جهت رفاه حال خسارت دیدگان سنگ تمام گذاشت.

نوذری خاطرنشان کرد: مراسم اربعین حسینی یک موضوع جهانی و ملی است که بخش از تامین امنیت و مدیریت آن در استان ایلام است و امیدواریم فرمانده انتظامی استان ایلام و کارکنان تحت امر، همانند سال های گذشته با توجه به افزایش ۲ برابری حجم تردد داد طبق آمار با تلاش مجدانه و مضاعف در ثبات امنیت مرز و سفر بی دغدغه زائران تلاش کنند.

 وی در پایان، خاطرنشان کرد: استان ایلام با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز در حوزه ورود و خروج قاچاق کالا و مواد مخدر جزء استان های پاک کشور هستیم و این نشان از تلاش کارکنان پلیس مرزبانی و انتظامی استان را دارد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …