شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

انهدام باند مشترک قاچاق تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در ۲ عملیات مستقل خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی در منزلش با همکاری همدستانش، اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند، تحقیق در این خصوص آغاز و تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار ماموران قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و طی هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام شد.

بخشنده ادامه داد: ماموران موفق شدند ضمن مراقبت‌های ویژه از مخفیگاه متهم خرده فروش مواد مخدر را در مخفیگاهش دستگیر و مقدار ۱۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از محل مورد نظر کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر عنوان کرد: با انتقال متهم به پایگاه هشتم، کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد متهم با همکاری ۲ همدستش که ساکن استان هرمزگان می‌باشد، اقدام به تهیه مواد مخدر و سپس انتقال این مواد به شهر تهران می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم به استان هرمزگان اعزام و در عملیاتی مشترک با پلیس هزمرگان ماموران موفق شدند، در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار ۳۶ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

وی افزود: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …