شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق و مواد مخدر در مرند کشف شد

فرمانده انتظامی مرند ضمن اشاره به کشفیات جدید در این شهرستان گفت: در یک ماه اخیر در مجموع ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق و مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ کاظم دهقانی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی از روز پنجشنبه با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز می شود، اظهار داشت: رویکرد پلیس، استفاده از سیستم های جدید هوشمند برای قدرتمند ظاهر شدن نیروی انتظامی در برابر مخلان نظم و امنیت مردم است.
وی از برگزاری ۱۱۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، روز جمعه میز خدمت جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در مصلی امام خمینی (ره) برپا می شود.
سرهنگ دهقانی افزود: ملاقات مردمی فرمانده انتظامی مرند نیز بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، روز دوشنبه از ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه مرند، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، حضور در مساجد و دیدار با اهالی محلات، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و ارائه خدمات بهداشتی در محوطه مصلی امام خمینی (ره) از جمله برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان مرند است.
فرمانده انتظامی مرند افزود: در این هفته همچنین بازدید دانش آموزان از مراکز انتظامی، حضور فرماندهان و کارشناسان اجتماعی نیروی انتظامی و پلیس فتای شهرستان در سطح مدارس، همایش پیاده روی کارکنان و بازنشستگان نیروی انتظامی و صبحگاه مشترک در مرند برگزار می شود.
وی در خصوص کشفیات نیروی انتظامی در شهرستان نیز گفت: با تلاش ماموران و شگردهای خاص پلیسی، باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مرند منهدم و مقدار یک و نیم کیلوگرم هروئین، ۱۰۰ گرم شیشه و مقداری تریاک کشف و ۴ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
سرهنگ دهقانی افزود: به تازگی لباس و لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال نیز در شهرستان کشف شد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …