شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

واگذاری ساختمان های پاتوق اعتیاد برای خانه های ترویج کشاورزی

سومین جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان چرام با حضور اعضا در سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان چرام برگزار شد.

علی جعفری فر در این جلسه بااشاره به مشکلات جاده سلامت چرام گفت:با توجه به اجرای کمپین پیاده روی در سطح شهرستان، لازم است که شهرداری چرام نسبت به برطرف نمودن مشکلات جاده سلامت از جمله نصب آبخوری، روشنایی مناسب مسیر و همچنین نظافت این جاده پیگیری و همکاری نمایند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام با اشاره به پاتوق های اعتیاد در این شهرستان بیان کرد:مصوب شد که موضوع پاتوق های اعتیاد در جلسه شورای تامین شهرستان چرام مطرح شود و نسبت به واگذاری بعضی ساختمان ها مثل چند خانه سازمانی در کره شهبازی که مربوط به اداره تعاون روستایی  می باشند با نظر فرمانداری به جهادکشاورزی واگذار شود تا نوسازی و احیا برای خانه ترویج شود.

همچنین شرکت توزیع برق چرام نسبت به نصب روشنایی در اطراف مرکز بهداشتی شهرک اقدام نماید.

جعفری فر با اشاره به شروع پروژه بیمارستان چرام گفت:همچنین در این جلسه مصوب شد که جلسه جداگانه ای در خصوص همکاری ادارات مرتبط با احداث بیمارستان و درگیر در اجرای این پروژه و سایر موضوعات در طی هفته آینده جلسه برگزار شود تا در روند اجرای پروژه خللی ایجاد نشود.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چرام با اشاره به همکاری فرمانداری شهرستان چرام در برنامه های سلامت و بهداشت بیان کرد:برای جمع آوری فاضلاب جاری کره شهبازی اقداماتی از طرف فرمانداری صورت گرفته که استفاده از چاه های جاذب جهت برطرف نمودن این مشکل هم پیشنهاد شده است.
به گزارش کبنا ،ساختمان هاو خانه های قدیمی تعاون روستایی در کره شهبازی سالهاست بلا استفاده مانده و به پاتوق معتادان تبدیل شده که آسیب های اجتماعی زیادی در پی داشته اما تاکنون اقدامی برای حل معضل انجام نشده است که لازم یا چنین ساختمان های به ادارات دیگر واگذار شود یا به مزایده گذاشته شود.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …