شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

افزایش ۴۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در املش

قاسم جانعلی پور در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان املش با گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد:امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه مجاهدت های نیروی خدمتگزار انتظامی در کنار سایر قوای امنیتی و قضایی تامین شده است.

وی حراست هوشمندانه از گوهر ناب امنیت را مستلزم برخورداری از روحیه ایمان به شهادت طلبی، فداکاری ، ایثارگری و ولایت مداری برشمرد و افزود: در سازمان مقدس نیروی انتظامی بخش رکین فرهنگ سازمانی است که داوطلبانه در سخت ترین نوع خدمت سازمانی با کمترین برخورداری های رفاهی و معیشتی انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی املش با اشاره به قبول همه خطرات و تهدیدات توسط نیروی های پلیس در انجام ماموریت ها تصریح کرد: مرزبانی از مرزهای ایران اسلامی مقابله بی امان با قاچاق به ویژه فروشندگان مواد مخدر و مفاسد اقتصادی ، برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی ، ساماندهی ترافیکی وسایل نقلیه با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی که حضور مقتدرانه و هوشمندانه پلیس را می طلبد نیازمند برخورداری از روحیه ایثار، بصیرت، شهادت طلبی و فداکاری است.

وی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی املش در حوزه برخورد با مواد مخدر و فروشندگان آن طی امسال گفت: در حوزه کشفیات مواد مخدر دارای رشد ۴۹ درصدی بوده و در حوزه جمع آوری معتادین متجاهر به ویژه معتادینی که دارای سابقه سرقت بودند ۲۵۰ نفر جمع آوری شدند.

جانعلی پور استفاده از ظرفیت های مفید و موثرادارات،  دهیاران و شوراهای اسلامی در راستای پیگیری مطالبات به حق و قانونی مردم و شهروندان املشی به ویژه در حوزه های روستایی با همکاری همه جانبه بخشداران از دیگر اقدامات نیروی انتظامی املش اعلام کرد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …