شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

افزایش ۶۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در چرام

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام از افزایش ۶۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

فرهاد رحیمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی بنا بر تشخیص مقام معظم رهبری و فرماندهی ناجا هرساله نامگذاری میشود که امسال هم این هفته با عنوان پلیس مقتدر و امین مردم نامگذاری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام با اشاره به برنامه های هفته ناجا در این شهرستان،غبارروبی گلزار شهدا،دیدار با امام جمعه،دیدار با خانواده معظم شهدا،ارتباط مستقیم با مردم در یکی از مساجد،دیدار با پیشکسوتان نیروی انتظامی و حضور کارشناسان مواد مخدر در مدارس چرام را از جمله این برنامه‌ها دانست‌.

وی در ادامه با اشاره به آمار درگیری ها در شهرستان چرام نسبت به سال گذشته،ابراز کرد: در بحث تنش ها و نزاع ها،استان ما رتبه ۳۰ یعنی پایین ترین آمار درگیری ها در کشور را دارد.

رحیمی به بحث تصادفات اشاره داشت و با بیان اینکه هیچ نوع تصادف فوتی درون شهری نداشتیم،گفت: ۴ درصد کاهش تصادف داشتیم و در بحث سرقت نیز هیچگونه سرقتی که بحث امنیتی داشته باشد نداشتیم.

این مسئول نظامی در شهرستان چرام از افزایش ۶۴ درصدی کشفیات خبر داد و گفت: متاسفانه در بحث مواد مخدر افزایش داشتیم،حدود ۲۸ کیلو مواد مخدر در ۶ ماهه اول سال کشف شد که می توان گفت حدود ۱۵۲۴ درصد افزایش کشف در مواد مخدر داشتیم.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …