شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان از کشف بیش از ۳۱ کیلو گرم مواد مخدر در مرزهای این هنگ خبر داد و گفت: مرزداران هنگ مرزی تایباد با انجام عملیاتی، موفق به کشف ۲۲ کیلوگرم هروئین و ۹کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه و مجموعا ۳۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر شدند.

سردار ماشالله جان نثار اظهار کرد: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در یک عملیات ضربتی در دام مرزداران هنگ مرزی تایباد گرفتار شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: در همین راستا مرزداران غیور هنگ مرزی تایباد با انجام عملیاتی، موفق به کشف ۲۲ کیلوگرم هروئین و ۹کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه و مجموعا ۳۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر شدند و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر و برای سیرمراحل قانونی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

جان نثار خاطر نشان کرد: دشمنان این مرز و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می‌کنند اما هنگ مرزی تایباد همچون همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزان و محموله‌های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه‌ای امن برای هموطنان به ارمغان آوریم.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …