شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

بیش‌ از ۴ تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تیم‌های عملیات ویژه پلیس با قاچاقچیان و کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

سردار محمد قنبری در نشست خبری که در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: طی ۲۴ گذشته تیم‌های عملیات ویژه پلیس با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی محموله موادمخدر در ۴ نقطه در دو حوزه شهرستان های کنارک و خاش دست یافتند.

وی افزود: از همین رو ماموران انتظامی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باندهای مسلح، طی عملیات های رزمی قاطع و قانونی در ۴ نقطه از دو شهرستان خاش و کنارک به طور همزمان موفق به کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طی این عملیات ها مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و چند دستگاه خودرو توقیف شد، تصریح کرد: همچنین ۴ نفر از قاچاقیان نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۸۸ تن مواد مخدر کشف و ۴۰ باند بزرگ مواد مخدر منهدم شدند، اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …