شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

اجرای طرح ظفر در خمین

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح ظفر ۳ در شهرستان خمین خبر داد.

سرهنگ سپهوند  از اجرای طرح ظفر ۳ در شهرستان خمین خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۵۱ نفر به دلیل ارتکاب جرایمی، چون سرقت، تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

او در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های عملیاتی طرح ظفر ۳ در خمین افزود: با بازبینی طرح‌های عملیاتی پلیس استان و با تاکید ویژه بر پیگیری مطالبات و گزارش‌های اعلامی شهروندان، اجرای طرح‌های عملیاتی ظفر با احصاء کارشناسی جرایم از حدود ۲ ماهه قبل در سطح استان کلید خورد.

او با اشاره به ادامه داشتن این طرح عملیاتی در کلیه شهرستان‌های استان مرکزی اضافه کرد: مرحله سوم از اجرای طرح ظفر به مدت یک هفته در سطح شهرستان خمین عملیاتی و امروز بخشی از کشفیات پلیس استان در این نمایشگاه به بازدید عموم گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این طرح را برخورد با خرده فروشان مواد مخدر عنوان کرد و ادامه داد: در یک هفته اجرای طرح ظفر در سطح شهرستان خمین، ۳۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در حدود ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از آنان کشف شد.

او برخورد با سارقان را بعد دیگری از اهداف اجرای این طرح برشمرد و اضافه کرد: همچنین در مدت زمان اجرای این طرح در شهرستان خمین، ۱۵ نفر سارق دستگیر و ۱۴ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به بخشی دیگر از دستاورد‌های پلیس در این طرح گفت: کشف یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، توقیف ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، اعمال قانون  هزار و ۴۲۳ دستگاه وسیله نقلیه  بخشی دیگر از اقدامات پلیس استان مرکزی در اجرای طرح ظفر ۳ در شهرستان خمین بود.

او بر تداوم اجرای این طرح عملیاتی در دیگر شهرستان‌های استان نیز تاکید کرد و افزود: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و همچنین به منظور بهبود هر چه کیفی‌تر طرح ظفر، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ۱۹۷ هر گونه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به مسئولان انتظامی استان منعکس کنند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …