سه شنبه , ۱۹ تیر ۱۴۰۳

ورود گروه‌های جهادی بوشهر به عرصه مبارزه با مواد مخدر

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: امروزه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌صورت عملیاتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در برخی محله‌های آسیب‌پذیر ورود کرده اند.

ذوالفقار عباسی فر صبح امروز در نشست با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: بسیج سازندگی تنها مجموعه‌ای در سپاه است که برای انجام  و پیش‌‌برد فعالیت‌های خود، مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر ابراز کرد: گروه‌های جهادی از پتانسیل فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند که کارهای بر زمین‌مانده در مناطق محروم و کم برخوردار را به‌صورت آتش به اختیار به عهده می‌گیرد و به بهترین شیوه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: امروزه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌صورت عملیاتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در برخی محله‌های آسیب‌پذیر ورود کرده است که نمونه‌های این موضوع را می‌توان در همه شهرستان‌های بوشهر مشاهده کرد.

عباسی فر بیان کرد: مجموعه بسیج سازندگی با نگاه استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف تشکیل‌شده است، گفت: ظرفیت گروه‌های جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم فرصت بسیار مغتنمی است که دستگاه‌های اجرایی نیاید از این ظرفیت‌ها غافل شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: موفقیت گروه‌های جهادی را استفاده از نیروی انسانی جوان و پای‌کار، کارایمانی و اعتقادی و کار میدانی و عملیاتی در مناطق محروم و کم برخوردار دانست و گفت: امروزه بسیج سازندگی با به‌کارگیری اقشار مختلف بسیج، در هر محله استان بوشهر یک گروه جهادی فعال دارد که کار خدمات‌رسانی اقشار آسیب‌پذیر جامعه را انجام می‌دهند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …