شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در کرمانشاه و دستگیری دو قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاعاتی مبنی بر اینکه چند نفر در کار تهیه وتولید موادمخدر هستند رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو و مسیر حرکت قاچاقچیان که از استان‌های شرقی عازم کرمانشاه بودند، به صورت نامحسوس اقدام به تعقیب آن‌ها کرده و در شهرک کیهانشهر خودروی پژوی آن‌ها را توقیف کردند.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: در جریان بازرسی از این خودرو، ۳۶ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه شکاری کشف ودونفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه تا پایان آبان ماه مقدار کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه به بیش از ۲ تن رسیده است، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۵ درصد افزایش داشته است.
سرهنگ دلیری از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …