شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

جاساز بیش از ۱۱۳ کیلوگرم تریاک در بار تخمه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر استان از کشف ۱۱۳کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که در بار تخمه یک دستگاه خودرو کامیونت جاساز شده بود، خبر داد.

سرهنگ “علی عسکری” گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر حمل و انتقال محموله های سنگین مواد مخدر به استان البرز فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی شرق کشور تهیه و در پوشش بار تجاری تخمه به وسیله یک دستگاه کامیونت در صدد انتقال آن به استان البرز است.

 وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای اصلی منتهی به استان کرمان اعزام و اقدام به رصد و کنترل خودروهای عبوری کرده که در نهایت کامیونت مذکور در محور دهبکری به جیرفت مشاهده و طی تعقیب ماموران، در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و کامیونت را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۱۱۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از درون بار تخمه کشف شد که به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …