شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک مرزبانی

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با مرزبانی هرمزگان در سواحل نیلگون خلیج فارس خبر داد.

سردار “ولی‌اله رضایی‌نژاد” در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر با اقدامات اطلاعاتی، از قصد باند قاچاقچیان مبنی بر تخلیه مواد مخدر در حوزه دریایی کنگان مطلع شدند و سریعاً موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران بلافاصله با اعزام به محل شناسایی شده، قاچاقچیان را مشاهده کردند و سوداگران مرگ که متوجه حضور مأموران شدند به سمت آب‌های استان هرمزگان، “پارسیان” متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به آمادگی مرزبانان استان هرمزگان، تصریح کرد: بلافاصله پس از متواری شدن قاچاقچیان به سمت آب‌های شهرستان پارسیان، مرزبانان کنگان با ارتباط و همکاری دریابانان بندرلنگه موفق شدند در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان را زمین گیر و سپس دستگیر کنند.

سردار رضایی نژاد با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ عنوان کرد: مرزبانان در این عملیات مشترک توانستند ضمن ناکام گذاشتن قاچاقچیان در دستیابی به اهداف شوم‌شان، ۳۰۰ کیلوگرم تریاک را از آنها کشف کردند.

وی با قدردانی از همکاری اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: مرزبانان در راستای مقابله با قاچاق از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …