چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۸۲ کیلو انواع مواد افیونی طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

سردار “غلامرضا جعفری” گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند، ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و ۴۱ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و ۸۲ کیلو انواع موادمخدر کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۸۸۶ کیلو تریاک، ۱۹۱کیلو و ۹۴۴ گرم حشیش، ۴۸۷ گرم هروئین و ۲ کیلو سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی بندرعباس ، میناب ، رودان و خمیر کشف شده است .

سردار جعفری اظهار داشت: طی این مدت ۴۰ مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاک سازی منازل و پاتوق های توزیع و مصرف مواد ، ۴۶۳ معتاد ، خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان ، جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …