چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

۳۶۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۳۶۰ کیلوگرم تریاک باتلاش ماموران پلیس مباررزه با موادمخدر در ورودی شهر کرمانشاه کشف شد.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مطلع شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد این باند سه نفره قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های جنوبی کشور به شهر کرمانشاه را دارند که توقیف محموله در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس همدان، کار شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان را انجام و طی فرصتی مناسب در ورودی شهر کرمانشاه پس از مدتی تعقیب نامحسوس نسبت به توقیف هر سه دستگاه خوردوی متعلق به آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از این خودروها، ۳۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و هر سه عضو باند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: میزان کشفیات موادمخدر در ۹ ماه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با موادمخدر، باندهای تهیه و توزیع و قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت های کار پلیس استان برشمرد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …