چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۱۷۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۰ کیلو گرم تریاک طی عملیاتی مشترک با پلیس استان هرمزگان خبر داد.

سردار”کیومرث عزیزی” گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی بوسیله یک دستگاه تریلی در پوشش بار تجاری فرآورده های نفتی از استان هرمزگان به سمت استان های مرکزی کشور مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان ، خودرو  تریلی حامل مواد افیونی در محور اصلی شهر بندرعباس شناسایی و سپس توسط پلیس توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: ماموران در بازرسی از تریلی توقیفی۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود  را کشف کردند.

سردار عزیزی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس محل نگهداری مواد مخدر که تریلی از آن جا بار مواد مخدر را تحویل گرفته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام سریع با ورود به مخفیگاه قاچاقچیان ۲ نفر شناسایی و دستگیر و۸۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف و یک دستگاه سواری پراید نیز در این خصوص توقیف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در این عملیات ۱۷۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف و ۳ قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …