چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

۱۰۸ کیلوگرم مواد مخدر در آمل کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با تلاش عوامل انتظامی این شهرستان مقدار ۱۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۳ باند تهیه و توزیع در سطح این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ نعمت اله آزادی در تشریح کشفیات ۱۰۸ کیلوگرم مواد مخدر اظهار داشت: این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی طی سه عملیات مختلف درطول این هفته کشف و ضبط شده و در این رابطه ۶ نفر از اعضای این سه باند نیز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آمل باهمکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از اطلاع از انتقال محموله مواد مخدر به این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند که در این باره ۳ خودرو اعضای این باند نیز شناسایی و پس از تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: در بازرسی از این خودروها که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند، مقدار ۱۰۸ کیلوگرم تریاک کشف وتوقیف شد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضائی شدند.

وی، با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس گفت: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و شهروندان می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …