چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

افزایش ۱۸۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران این پلیس، کشفیات مواد مخدر در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری به میزان ۱۸۶ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس‌های تخصصی و کوپ تابعه موفق شدند، ۳۹۴ کیلو و ۷۲۱ گرم انواع مواد مخدر را طی ۹ ماهه اول سال جاری کشف کنند.

او افزود: در این بازه زمانی ۳۰۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر اعم از خرده فروش و عمده فروش هم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ زراعتیان بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی در محلات به ویژه نقاط آلوده و جرم خیز، هدفمند کردن واحد‌های گشت، اشراف اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی ماموران و همراهی و مشارکت مردم با پلیس از جمله مولفه‌هایی است که در افزایش ۱۸۶ درصدی کشفیات مواد مخدر نقش به سزایی داشته است.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ جدی، توام و با اقتدار کامل است و انتظامی شهرستان اجازه عرضه اندام به قاچاقچیان را هرگز نخواهند داد و برای افزایش آسایش و آرامش شهروندان و احساس امنیت در سطح شهرستان با تمام توان، سعی و تلاش خواهند کرد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …