چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان یزد

ماموران انتظامی استان یزد در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم تریاک و حشیش شدند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی با کنترل خودرو‌های عبوری، در محور کرمان – یزد، یک خودرو پژو را متوقف کردند.
سرهنگ افخمی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم‌های عملیاتی، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا همواره حوزه امن و وسیع استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت نا امن باشد که در این زمینه لازم است مردم نیز باجدیت بیشتری با خادمان خود همکاری کنند
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم هم از کشف ۲۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش خبر داد.
سرهنگ غلامرضا کشوری گفت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله مواد افیونی در محور نیریز – هرات، این شهرستان مطلع شدند.
وی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف شد.
کشوری با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شد، افزود: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد اصفهان بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس خاتم توقیف شد.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …