چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۴۳۴ کیلو مواد مخدر

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان متلاشی شد.

سردار خلیل واعظی در نشست با خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: در این عملیات محموله بزرگ ۴۳۴ کیلوگرمی حشیش و تریاک کشف شد.

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی مشخص شد، سرکرده باند قصد دارد، محموله مواد مخدری را از استان هرمزگان به یکی از استان‌های مرکزی انتقال دهد.

واعظی اضافه کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در یک عملیات دقیق و هماهنگ محل اختفای مواد مخدر در منزلی در بندرلنگه شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بازرسی از این منزل محموله ۴۳۴ کیلوگرمی مواد مخدر کشف شد که ۱۶۰ کیلوگرم تریاک و ۲۴۷ کیلوگرم حشیش بود.

وی از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و افزود: این فرد برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

واعظی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد تصریح کرد: برخورد قاطع با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان بوشهر قرار دارد و در برخورد با آنان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با تأکید بر مقابله همه‌جانبه با سوداگران مرگ اظهار داشت: برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد افیونی مخدر و پیشگیری از اعتیاد در جامعه، اقدامات مهمی از سوی نیروی انتظامی استان بوشهر انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان‌های دیگر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات و اقدامات شبانه‌روزی و مستمر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر عوامل باند و نحوه فعالیت اعضای آن موردبررسی اطلاعاتی قرار گرفت.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …