چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف۲۰۴کیلو تریاک در عملیات پلیس “شهربابک”

فرمانده انتظامی استان از کشف۲۰۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس “شهربابک” و ماموران ایستگاه “خاتم” شهرستان یزد خبر داد.

سردار”عبدالرضا ناظری” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر”شهربابک” با همکاری یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده این خودرو بدون توجه به ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و از محل متواری شد که ضمن تعقیب و مراقبت، به دلیل همجواری این منطقه با استان یزد، ماموران پلیس ایستگاه”خاتم” شهرستان یزد را مطلع کردند.

سردار ناظری تصریح کرد:  طی یک عملیات مشترک پلیسی با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی”خاتم”شهرستان یزد خودرو، متوقف و ضمن دستگیری راننده، از قسمت های مختلف آن ۲۰ بسته تریاک به وزن۲۰۴ کیلوگرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از سرعت عمل و همکاری خوب ماموران ایستگاه بازرسی “خاتم” شهرستان یزد، گفت: پلیس استان با اشرافیت اطلاعاتی و همپوشانی ماموریتی با رده های انتظامی دیگر مناطق، اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …