شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

یک تن و ۴۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد

زاهدان – فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۴۸۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در یکی از مناطق مرزی شهرستان سراوان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از مأموران انتظامی شهرستان سراوان و سیب و سوران با پایش دقیق منطقه، موفق شدند محل تردد قاچاقچیان را در یکی از ارتفاعات مرزی شناسایی و به محاصره خود در آوردند.

سردار قنبری تصریح کرد: سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ دیدند با مخفی کردن محموله مواد مخدر در شیارهای کوه به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه یک تن و ۴۸۳ کیلوگرم و ۲۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای دپو شده بود، کشف کردند.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …