چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

۴۷ کیلوگرم ماده پیش‌ساز شیشه در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۴۷ کیلوگرم ماده پیش‌ساز شیشه و یک کیلو تریاک در یکی از محلات این شهر خبر داد.

سرهنگ «حسین براری» اعلام کرد: ماموران کلانتری ۲۱ نیایش پس از اطلاع از فعالیت فردی در زمینه تولید موادمخدر صنعتی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تهیه مواد مخدر صنعتی در شهرک کارمندان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از محل اقدام کردند.

سرهنگ براری ادامه داد: در این بازرسی، ماموران پلیس موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم ماده پیش ساز شیشه، یک کیلوگرم تریاک و سوخته آن و مقداری مشروبات الکلی شدند.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲۱ فقره سرقت در کرمانشاه

وی در ادامه از کشف ۲۱ فقره سرقت در شهر کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: این سرقت ها توسط ماموران کلانتری و در حوزه قطعات و محتویات خودرو بوده است.

سرهنگ براری ادامه داد: پس از وقوع چندین فقره سرقت، ماموران کلانتری فردوسی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و پس از تلاش های بسیار موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت اعتراف و سپس برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …