شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

پلمب واحد صنفی متخلف در “خوسف “

فرمانده انتظامی خوسف گفت: یک واحد صنفی متخلف که در زمینه تهیه و توزیع مواد دخانی قاچاق در این شهرستان فعالیت می‌کرد شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ”کاظم صادقی” گفت: در اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف و گزارش های مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر و اقلام بهداشتی فاسد شده (از تاریخ گذشته) توسط یکی از متصدیان صنوف در شهر خوسف، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، موضوع را بررسی کردند.
وی افزود: مأموران پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی محل با هماهنگی مقام قضائی، این واحدصنفی را در معیت نمایندگان اداره صنعت و معدن و بهداشت بازدید کردند که در بازرسی انجام شده مقادیر زیادی انواع دارو ، لبنیات و مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: در این زمینه مسئول این واحد صنفی دستگیر و محل فعالیت وی پلمپ شد که در بازرسی از محل سکونت متهم نیز ۱۸۵ گرم حشیش کشف شد.
سرهنگ صادقی افزود: پلیس از تمام توان و ظرفیت خود در برخورد با واحد‌های صنفی متخلف و مقابله با پدیده شوم قاچاق و احتکار استفاده خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …