شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۶۵۰ کیلوگرم تریاک در ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات این شهرستان دردرگیری با قاچاقچیان مسلح ۶۵٠ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

محسن گل‌محمدی اظهار داشت: نیروهای اداره اطلاعات ایرانشهر با رصد اطلاعاتی از ورود ۲ دستگاه خودرو با سرنشینان مسلح و حامل موادمخدر به شهرستان ایرانشهر مطلع و برای توقیف این خودروها به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: قاچاقچیان موادمخدر با مشاهده ماموران اطلاعات با تیراندازی های زیاد قصد فرار داشتند که با آتش متقابل سربازان گمنام امام زمان (عج) توان مقابله را از دست داده و با برجا گذاشتن سلاح و خودروها از تاریکی شب استفاده کرده و متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در این عملیات موفق به کشف ۶۵٠ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح کلاش همراه با مهمات و توقیف دو دستگاه خودرو شدند.

گل محمدی با تقدیر از عملکرد خوب ماموران پرتلاش اداره اطلاعات و پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: با همکاری و اشراف اطلاعاتی و ‌اقدامات مؤثر این دو نهاد امنیتی و انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۵ تن موادمخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با افرادی که قصد عرضه و توزیع موادمخدر در کشور را دارند قاطعانه برخورد خواهد کرد و صیانت از هموطنان بویژه جوانان کشور به عنوان سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران را بر خود لازم می داند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …