شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با پایگاه خبری پلیس از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
سرهنگ محمد علی محمدی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و پایش نوار مرزی متوجه حضور تعدادی قاچاقچی در نقطه صفر مرزی شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مرزداران با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.
جانشین مرزبانی استان سیستان بلوچستان تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان، پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی، ۳۰۷ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۱۹۴ کیلوگرم تریاک و ۱۱۳ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش را کشف کنند.
سرهنگ محمدی در پایان با تشکر از زحمات شبانه‌روزی مرزداران استان سیستان بلوچستان خاطر نشان کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی ناجا است از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …