شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف بیش از ۹۱ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس البرز و هرمزگان

جانشین انتظامی استان البرز از کشف ۹۱ کیلو ۳۰۰ گرم حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و هرمزگان خبر داد.

سیدجعفر حسینی جانشین انتظامی استان البرز در رابطه با کشف محموله مواد مخدر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی مقدار قابل توجهی حشیش را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و با انتقال به منزلش در یکی از روستاهای شهرستان میناب استان هرمزگان، قصد فروش آن را به مشتریانش در استان های مرکزی کشور را دارد.

وی گفت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با هدایت لحظه به لحظه ماموران پلیس مبارز بامواد مخدر استان البرز به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

حسینی افزود:در بازرسی از مخفیگاه متهم ۹۱ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف و به همراه متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی منتقل شدند.

جانشین انتظامی استان البرز از مردم خواست تا در رابطه با کاهش معضلات اجتماعی و بزهکاری با پلیس همکاری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک یا هرگونه مشکل با  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …