چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۲ تن مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۲۲ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی در ۲۴ ساعت گذشته در کرمان خبر داد.

سردار “عبدالرضا ناظری” بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته محورهای مواصلاتی استان را تحت کنترل خود قرار دادند.

وی افزود: با تلاش ماموران در محور “جیرفت- دهبکری” ۳۹۸ کیلو گرم تریاک، در محور “زاهدان- نرماشیر” ۷۸۲ کیلو گرم تریاک، در محور “کهنوج-رودبار” ۱۰۰کیلو گرم تریاک و در محور “بم-کرمان” نیز ۲۳۴ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سردار ناظری در ادامه بیان داشت: تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر نیز در دو محور روستایی در شهرستان های “بم و رودبارجنوب” طی درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر موفق به کشف ۱۰۶کیلو هروئین،۱۸۲ کیلوتریاک و۶۴ کیلو حشیش شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد: ماموران همچنین در محور “زاهدان-کرمان” ۱۵۶ کیلوگرم شیشه را که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس کرمان در مجموع ۲ تن و ۲۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و در این رابطه ۵ متهم دستگیر و ۸ دستگاه انواع خودرو سواری و کامیون توقیف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شدند

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …