چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

پاتوق فروشندگان مواد مخدر در کاشان متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان پاتوق فروشندگان مواد مخدر در کاشان متلاشی و ۶ شش نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سرهنگ پاسدار علی قربانی با بیان اینکه فردی با به دست آوردن تصاویر شخصی یکی از هموطنان و انتشار آن در فضای مجازی باعث هتک حیثیت این فرد شدند، اظهار داشت: در پی این گزارش و با تلاش مأموران پلیس فتای شهرستان کاشان عامل انتشار این تصاویر که جوانی ۲۷ ساله بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم مهمترین انگیزه خود را از این اقدام انتقام‌جویی شخصی دانست، ابراز داشت: بعد از انجام بازجویی‌های لازم و جمع‌آوری مستندات متهم به همراه پرونده برای سیر پرونده مراحل قانونی تحویل مرتجع قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مأموران این نیرو از تمام ظرفیت خود برای مبارزه با سوداگران مرگ استفاده می‌کنند، تصریح کرد: بر این اساس با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان پاتوق فروشندگان مواد مخدر در کاشان متلاشی و ۶ شش نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به همراه آنها دو کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک آماده عرضه کشف و ضبط شد.

پایان کار فروشنده مواد افیونی در شهر مشکات از توابع کاشان

وی همچنین از پایان کار فروشنده مواد افیونی در شهر مشکات از توابع کاشان توسط مأموران کلانتری این شهر خبر داد و بیان داشت: این فروشنده مواد مخدر نیز با بیش از دو کیلو و ۵۰۰ گرم از مواد مخدر شامل تریاک و هروئین دستگیر شد.

سرهنگ قربانی با بیان اینکه برادران سارق خودرو و مغازه نیز در کاشان شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با دستگیری این دو برادر و بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در حین سرقت

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در حین سرقت در کاشان خبر داد و بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۲ ولی عصر (عج) این سارق حرفه ای را در حین ارتکاب اقدام مجرمانه دستگیر کردند که متهم به سه مورد سرقت سیم‌های برق در سطح شهر کاشان اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مدافعین امنیت شهرستان کاشان در نیروی انتظامی برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان کاشانی از هیچ اقدام و تلاشی کوتاهی نمی‌کنند، افزود: از شهروندان کاشانی خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله با شماره گیری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …