چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۶۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون در استان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد افزایش یافته است

سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی پیچیده و هوشمندانه ماموران انتظامی شهرستان نایین مشخص شد یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور در حال انتقال به استان اصفهان است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این رابطه یک خودرو تویوتا کروزسواری که محموله را حمل می کرد شناسایی و توسط ماموران انتظامی شهرستان به راننده آن دستور ایست داده شد.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم در بازرسی از خودرو ۲ تن و ۳۷۳ کیلو تریاک کشف شد که یکی از بزرگترین کشفیات مواد مخدر پلیس استان در سال گذشته بوده است.

معصوم بیگی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶ تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از انهدام ۳ باند قاچاقچیان افیونی در سال ۹۹ خبر داد و خاطر نشان کرد: مقابله بی امان با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی میکند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …