چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

دستگیری ۳۵ خرده فروش موادمخدر در مهاباد

۳۵ خرده فروش موادمخدر در مهاباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به جرم از حیث تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اجرای طرح ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ برزو تجاری افزود: در یک ماه گذشته ۳۵ نفر از عاملان مرتبط با مواد مخدر از جمله اعضای شبکه‌های تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ تجاری گفت: در اجرای این طرح با تلاش مأموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، از متهمان شش کیلوگرم مواد مخدر کشف و هشت دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

وی، با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: اعتیاد و آلودگی به مواد مخدر یکی از معضلاتی است که جامعه را گرفتار کرده و لازم است برای رفع این آسیب اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی برای تثبیت سلامت اجتماعی گام برداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، مهمترین هدف اجرای این‌ طرحها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم دانست و اضافه کرد: برخورد پلیس با بلای خانمانسوز اعتیاد به مواد مخدر هرگزتعطیلی ندارد و کارکنان انتظامی در هر شرایطی آماده برخورد با این افراد هستند.

سرهنگ تجاری یادآور شد: امسال حدود ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …