چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در سواحل بندرلنگه

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۷۰۰ کیلوگرم تریاک در سواحل شهرستان بندرلنگه خبر داد.

سرهنگ “حسین دهکی” اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان این استان با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرزهای دریایی، با اطلاع از اینکه یک گروه از قاچاقچیان موادمخدر از سمت دریا قصد انتقال موادمخدر به سمت نوار ساحلی بندر”چارک” شهرستان بندرلنگه را دارند، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان با همکاری عوامل انتظامی پس از ساعت‌ها کمین و پایش فعالیت سوداگران مرگ، سودجویان را با یک فروند شناور صیادی ۸۵ اسب بخار که در حال انتقال شناور خود به پارکینگ شناورهای صیادی در “بندرچارک” بود را مشاهده و سریعا وارد عمل شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه سوداگران مرگ با مشاهده مرزبانان از محل متواری شدند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد، تصریح کرد: ماموران با هوشیاری و تیزبینی خود موفق شدند با توقیف یک فروند شناور، ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سرهنگ دهکی خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشراف مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان به ویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …